mandag 7. januar 2013

Party Jenter i Thailand


Mitt første møte med Thailand var helt utenom min villeste fantasi.


Jeg vil aldri noen gang glemme min første tur til Thailand. Fra jeg dro fra Gardemoen til jeg var tilbake 3 uker etterpå, var helt ubeskrivelig. Det er ikke et eneste minutt jeg ville vært foruten.

Jeg hører folk sier at flyturen er så lang, men det vil jeg si meg meget uenig i. Lur med deg en halvflaske med Cognac og prat skit med en kompis, så glemmer du alt rundt deg. Jeg hadde det vanvittig morsomt de 3 første timene som det tok å bekke i meg halvflaska så våknet jeg plutselig av at jeg var på inn-flyging til Bangkok.


Da vi hadde kommet på plass på hotellet vårt i Bangkok, var det rett ut for å ta noen pils på en bar i nærheten. Der ble vi tatt imot som om vi var "konger"!!! Aldri har jeg opplevd bedre service enn jeg har gjort der. Da vi skulle ta en runde med biljard, hadde jeg og kompisen min ei dame hver som sto ved vår side for å måtte hente det vi måtte ønske. Om det var en øl eller om det var for å løpe for å hente noe annet for oss, så gjorde de det. Da Alle kulene var ned i hullene, var jentene frem med en gang for å stille opp kulene for oss igjen :)

Etter å ha vært på puben en par tre timer valgte vi å se oss om videre i byen. Det var blitt kveld og bybildet hadde forandret seg totalt fra før vi gikk inn på baren til vi kom ut. Nå var det plutselig en skokke med Thai damer som ropte på oss uansett hvor vi snudde hodet. Det kom tilbud om seksuelle tjenester over alt!!

Etter å ha gått et lite stykke til, kom vi til et utested som hadde så utrolig mange høye pene Thai damer og alle gikk i de mest utfordrende klær. Der måtte vi bare gå inn. Tenk deg et utested med samling av de peneste damene fra Thailand da?? Vi trodde ikke våre egne øyne og lurte på om alkoholen allerede hadde begynt å gi oss noen ekstra råe øl-briller.

Vi kom inn ved bar disken og satte oss ned for å bestille en øl hver av den ekstra pene og sexy bar jenta ved , men du hun skulle ta vår bestilling, holdt jeg på å falle av barkrakken! Selv jeg klarer ikke å være så grop i målet om jeg så prøver!!

Det var først da at det gikk opp for oss at alle de som vi trodde var sexy damer, var MENN!! Jeg hadde lest om she-males og Thailand, men det lå så langt bak i hodet at det var ikke i min villeste fantasi at de kunne være så enormt lik jenter.

Vi lærte fort en fin regel. Er dama høy, sexy og pen, så stikk av! Er man usikker er det best å være på den sikre siden. Jentene er som regel mye kortere og mindre elegant kledd. Og ikke for å glemme noe annet viktig; kvinner har ikke adamseple!

Pass derfor på når du møter party jenter i Thailand, så tillat deg selv å vær edru noen sekunder, så du ikke går på en smell!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar