onsdag 9. januar 2013

Singha Øl fra Thailand


Jeg vet ikke hvordan det er med dere øl elskere, men om dere ikke har prøvd Singha før har dere gått slipp av noe stort.

Den første gangen jeg smakte på ølet tenkte jeg at det var ok, men at det passet sikkert bedre for damer som allerede var glad i Budweiser og Double ice. Det tok meg gjerne en par dager før jeg var helt frelst og ikke ville ha noe annet.

Ølet er litt lysere enn Dahls øl for den som drikker det, men har en kraftigere kick!



Du må smake ølet for første gang i Thailand

Det er høyst sannsynlig at grunnen til at folk liker ølet så godt også er på grunn av den opplevelsen de har koblet til ølet. Gjerne i forhold til det med besøket de har hatt Bangkok eller lignende.

Ingen ting slår den første opplevelsen der Thai damene serverer deg ølet med et vakkert smil og bukker som om du var en meget høytstående person. Bare den opplevelsen gjør at du bestiller en til for å få se det en gang til at ei dame fra Thailand kommer og serverer.

Da jeg kom tilbake til Norge igjen etter et 3 ukers opphold, var alt øl som ble solgt i butikkene her mindre godt. Jeg hadde fått blod på tann og det er ingen vei tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar