tirsdag 8. januar 2013

Pene Thailandske Jenter


For dere som ikke Har vært i Thailand ennå og ikke helt klarer å visualisere utseendet på de pene Thai damene, har jeg noen gode bilder her som sier litt.

Dere har noe utrolig stort å glede dere til om dere skal til østen i nærmeste fremtid!

Søt jente som kan se ut som om hun aldri vil gjøre noe galt noen gang. Jeg er sikker på at det allerede er en meget heldig mann som har fått henne, men det finnes jo flere fisker i havet.

Dette er så typisk Thai som det i hele tatt går an å få når det kommer til utseendet. Det er noe med jentene som jeg ikke kan sette helt fingeren på, men får det liksom ikke ut. Uansett ei vakker dame som fortjener å bli vist.

Så pen jente som dette skal man lete lenge etter. Hun er sikkert modell for alt jeg vet med tanke på kvaliteten på bildet. Likevel så vil jeg tro at jeg ville ha vert særdeles heldig om jeg hadde funnet meg ei så nydelig dame.

Se så søt! Dette er grunnen til at så mange vil dra til Thailand for å finne seg en kone!

De peneste er etter min mening "mull". Hun på bildet her er mer enn noen mann kan forvente å se i virkeligheten. Dette er ei dame som går under kategorien Epic!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar